Mys i farmors trädgård..

Efter att vi fått lite mat i magen och en liten tupplur för Leia så åkte vi hem till svärmor och fikade..

Vi gick även ut i trädgården o busade lite..
Jag hade med kameran i vanlig ordning.




Gillar minen!  hihihi! 


bli jagad av farmor är roligt!


liten korv i stor värld! ♥

imorgon blir det fullrulle här hemma! 
Rebecka med sina tvillingtjejer kommer hit, och sen Tjottis med hennes grabbar och finaste Ronja! ♥
Tänk vad härligt det är med många fina vänner! ;D
Tror bestämt jag ska sätta mig och fixa lite kort på min fina vän Rebecka..
Får se om det kommer upp någon smakprov sen eller inte ;P

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hehe ja precis. Vilka härliga bilder!

2011-08-09 @ 21:05:48
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Jannie

Godmorgon fina!

Hon är ju så jäkla söt.Leia!Läste att hon hade tagit några små steg oxå.Weiii-ho!nu blir det inte många lugna stunder inte...ha ha ha

håller med dig.Man ska vara jäkligt glad att man har så mycket vänner med barn i ungefär samma ålder.Helt super!



Tack snälla du för grattulationerna!(ett halvår för sent som jag tackar,jag vet,men jag har vart urusel på att läsa nu under semestern...)

hoppas allt är bra med er!Bamsekramar

2011-08-10 @ 07:51:52
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Linda Olsson

Goooosigaste minen i gungan då! Typ "tror du jag tycker dä här ä kul eller..." ;D Mihih!



PUSS! <3

2011-08-10 @ 18:22:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!