Mjölbysimhall..

Imorse gjorde vi ett nytt försök att åka till Mjölbysimhall! och idag var det öppet inomhus =)
Det var bara vi där och någon som motionsimmade, lugnt o skönt med andra ord =)
Mysigt värre var det, ungarna trivdes och vi vuxna också =D
Leia var först lite rädd och ville gärna sitta i mig ;P Men sen släppte det och så busade hon! ;D
Mysigt värre, får se till att åka dit snart igen ;D
Mycke bättre simhall än Motalas ;P

Efter simhallen drog Leia o jag hem och käkade lunch med Rickard!
Sen åkte vi hem till Rebecka, myste och käkade kladdkaka muuums!
Tur att vi snart ska iväg till gymmet igen =)
Strax efter halv fem blir jag upphämtad!

Imorgon ska jag in till Jenny och färga håret halv tolv!
Fyfan så gött det ska bli, hatar att ha utväxt, bläää!
Sen blir det träning med henne också efter det ;D
Tjiho gör jag något annat än att hänga på gymmet?
Vore ju roligt om det syntes en aning mer på kroppen att man är där så ofta ;P

Nehe, dags att byta om så att jag är redo när finaste systrarna kommer! ♥

Kommentarer
Postat av: ♡ Mirre - En fotograferande hundtoka

Mysigt att bada, samt gött med kladdkaka =D

2011-08-24 @ 18:31:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Håller med, riktigt bra simhall, väldigt barnvänlig:)

2011-08-24 @ 20:18:59
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!