Ibland har man sina fuldagar..

O idag har jag min.
Känner mig lättirriterad på det mesta.. på småsaker.. undra varför ?
Aja hoppas på en bättre dag imorgon :)

Dock blev det bättre när jag tog mig ett bad och precis då ringer Rebecka så hon höll mig sällis,
Jag har ju tendens att bli rastlös i badet efter en minut..
Så blev faktiskt på lite bättre humör efter det,gött =)

Nu ska jag slänga mig i soffan med ett glas cola och kolla efterlyst.
Imorgon blir det eventuellt en sväng till stan..

Åhh på fredag blir det tårtkalas! Finaste Cindy och Cleo fyller ett år!WIHOO!♥
Har beställt presenter som jag fick idag, dock var en grej fel :S skapligt irriterande, men den rätta är beställd och hoppas den hinner komma tills på fredag.. Mimimimimi! :D

PUUSS!!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Dessa dagar är gräsliga =(

2011-09-01 @ 01:11:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!