Tisdag..

Hallå!
Idag är det Tisdag och Linda skulle ha kommit hit en sväng.
Men jag läste precis att hennes äldsta son är sjuk.. 
Så vi får träffas en annan dag istället! :)
Hoppas att han kryar på sig!

Igår tog jag mig äntligen i kragen och ringde angående mitt ärr.
Men självklart så var telefonkön full då:/ Typiskt när man väl ringer...
Men jag gjorde ett nytt försök idag och det gick bättre =)
Så dom skulle ringa tillbaka tio i elva..
Ska bli intressant att se vad dom har att säga, eftersom jag ringde för över ett år sen och jag skulle få en tid efter förra sommaren.. jag har inte fått någon tid än :/
Så nu hoppas jag verkligen att jag får det.. :)

Sen i eftermiddag blir det stan en snabbis med mamma, henne telefon ska på inlämning ännu en gång.

Later.

Kommentarer
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Vi flyttar om en månad ganska exakt nu :)



Knäppt att du inte fått någon tid ännu :( Vad är det för ärr om jag får fråga?



Kram

2010-09-14 @ 10:33:20
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Tack gumman, får hoppas han får penicillin fort så han blir bra snart... :)



Hoppas du får en tid snart!

Puss <3

2010-09-14 @ 11:16:53
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!