Fredag!

God kväll! 
Har inte blivit av att jag har bloggat idag.. beror nog på att vi inte har gjort så mycket.
Haft en riktigt slapp dag! Skönt det också ibland!
Jag har städat och grejat lite här hemma och sen blev det en liten promenad runt mossen så att Leia kom ut lite iaf!
Hon somnade såfort hon hamnade i vagnen! Vilket trevligt sällskap ;) Men jag hade spotify i öronen, ganska skönt att gå då! :)

Nu är det snart dags för idol.. Härligt med Fredagsmys! :)
Massa godis och chips och Cola ska ner i magen ;) Trots att jag är proppmätt efter Tacosen ;)

Lägger upp en bild på Leia i sina nya fina kläder ;)



Sötfis! ♥

Trevlig Fredag på er ! :)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Men herregud hur söt får man va=)Så fina klääär hon har sötisen odä! Love<3 Ha en bra fredag ni med!

2010-10-08 @ 19:54:34
Postat av: Jenny - mamma till Elias

Sötunge! :)

2010-10-09 @ 09:07:55
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Hihi, sötfisan då!! :D Jättefin i nya kläderna ju :)



Ja, mig spelar det ingen roll, när kan du?? :)



Puss ♥

2010-10-09 @ 09:10:52
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Erkan

Så fin!



Sv : Taack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!