Ameeeen..

Jag har verkligen hat-kärlek till Desperate Housewives..
Jag älskar tisdagar när det börjar och hatar när det är slut! =P
Det är verkligen mitt favorit program.. Sen blir jag irriterad varje gång i slutet när det står att man kan se nästa avsnitt på kanal5play! Jag blir lika sugen att köpa det varje gång!
Men då har jag ju inget att se nästa Tisdag! =P

Annars har Linda, Kean & Kelly varit här idag och busat lite!
Så trevligt!♥
Blev inte så många bilder, bara ett par på Kean.. Kelly har jag väl skrämt med kameran verkar det som =P
Sen kom svärmor hit en sväng och hade med sig räksmörgås! GOTT!!

Imorgon är det dags för bvc-besök, ska bli kul att se hur mycket hon väger nu min lilla rultis! :D
Satt nyss och kollade igenom lite kort.. förstår inte att hon varit så liten lilla pluttan!



Lillfis :D
Nu ska jag gå och pyssla om min stora älskling, han har gått och blivit sjuk igen :(
Hoppas att han snart bli frisk..

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Awwww lilla pluttan då!!! <3 Så himla liten! :)



Tack för idag käresta! Hihi, hon gillar dig bättre utan kameran i näven ;) Hahaha! :P



Puss puss, ses i mårrn!

2010-10-19 @ 23:04:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sv; Tack gumman <3

2010-10-20 @ 10:10:00
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Sötnosen !! Du har så himla vackra barn :) Hoppas ni får en mysig dag och att BVC besöket går bra !! Kram

2010-10-20 @ 10:14:35
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Hahah jag håller med, har också hatkärlek! ;)

2010-10-21 @ 09:40:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!