Kvällsinlägg

Kom iväg och handlade en sväng på Maxi med mammi förut.. Skönt att fylla på kyl & frys lite.
Men det var bra jobbigt.. jag har så dålig kondition nu alltså.. blir precis slut såfort jag gör något.. 
oså sammandragningar med såklart! 
Ska ju inte klaga egentligen, ska försöka njuta av de sista veckorna av graviditeten.. men ibland är det svårt när allt är så jobbigt :(

Införskaffade mig även ögonbrynsfärg när jag handlade.. så färgade till brynen lite. blev bra faktiskt..
Eftersom det ser ut som att jag inte har några ögonbryn alls om jag inte målar dom så kan det vara smidigt att ha färgat dom till förlossningen.. Kanske inte bryr mig så mycket om det då, men just nu gör jag det iaf ;)


förresten, spjälsängen blev ju färdigmålad & monterad i fredags..
NU tycker jag faktiskt att den är fin.. klart det syns att den är hemmamålad... men den är fin på långt håll..
Men när vi precis hade monterat ihop den så var jag inte alls nöjd:( satte mig i sängen bredvid den och grät som aldrig förr.. den blev inte alls som jag tänkt mig.. stackars Rickard fick trösta mig..  
Han frågade tillomed om vi skulle åka till Ikea och köpa en ny! Men det vore ju helt idiotiskt såklart!
herregud vad hormoner kan ställa till det! :)
Men nu känns det bra iaf.. och nu står sängen och bara väntar på henne! :D
Åh jag längtar ihjäl mig! <3

nää nu blir det en kvällsmacka och sen sängen!
ny dag imorgon.. 
Undra vad den har att erbjuda?!

Natti!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!