Grönt Vatten!

Nu tror jag äntligen att vi är färdiga med spjälsängen... Ska skruva ihop den lite senare och se om det kanske behövs bättras på någonstans. :)

Annars har jag varit på gymmet en sväng idag, körde lugnt som vanligt. Men skönt att komma dit en sväng.
Sen kom Anna & Ebba hit en sväng också.. det var trevligt! :)
Vi blev även bjudna dit ikväll.. Så ska dit senare och käka pizza och kolla på Sverige-Tjeckien! Trevligt!

Igår märkte vi förresten att vårat varmvatten var grönt! Det var vattenfall som gjort det med flit för att dom skulle upptäcka någon läcka som hade med fjärrvärmen att göra. Jag fattar inte så mycket =P men tydligen har vi läcka någonstans i huset eftersom vi har grönt vatten.
Måste därför lägga upp en bild på hur det såg ut igår :)

Ser lite sådär lagom läskigt ut! Fast nästan lite gott på samma gång :)
Får se hur länge det kommer vara grönt.. för det är fortfarande grönt.

Imorgon är det fredag och Ultraljud!
Hoppas att allt ser bra ut! Men det tror jag nog!
Det bökas runt som tusan.. värst upp i revbenen.. kanske blir bättre när magen börjar sjunka sen? 

Nää nu blir det duschen!

ha en bra torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!