30 dagar kvar till BF & Bm-Besök..

Ja idag har vi varit hos barnmorskan igen! Det gick jättebra! och Sf-måttet låg idag på 33cm.. Så den hade alltså växt från 29cm som den var sist! Känns hur bra som helst! Min fina mage..
Känner ibland att jag kanske inte uppskattat den "lilla" fina mage som jag har.. utan har varit orolig istället.. och helt i onödan.. Men nu ska jag försöka njuta dom sista veckorna.. :) Blodtrycket och alla andra värden var också bra..
Sen passade jag på att väga mig också såklart=) vågen stannade på 65.6kg vilket betyder +12.3 totalt!

Efter Bm-besöket blev det att åka till gymmet en sväng.. Skönt! :)
Sen kom mamma hit och umgicks.. satt på balkongen i solen och pratade! Mysigt! <3

Idag fick jag även hem hundra kort som jag framkallat gratis ifrån fujidirekt=) Fick endast betala 29 kronor för frakten.. Gött! :)så nu har jag massor av bilder på bebismagen framkallade.. Kul.. ska bara få in dom i album också någongång :)

Nu ikväll har vi kollat på Alice i Underlandet! Ganska bra film faktiskt!
Men det är jobbigt att sitta still förlänge :( Som tur är masserar Rickard mig mycket!! 
Vad skulle jag göra utan dig älskling? <3

Nää nu blir det nog sängen om en stund..
Hoppas att ni haft en bra Måndag!



Kommentarer
Postat av: mammi

Jaa din mage är jättefin=) Mysigt att ses var ju ett tag sen! Tack för att du fixa mina ögonbryn med,blev ju jättebra=) love<3

2010-05-25 @ 18:17:38
Postat av: Alexandra

Inte långt kvar nu ser jag :) Är det första barnet?

Lycka till iaf!

2010-05-25 @ 23:33:21
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!