Leia 1 Månad!!

Idag fyller min lilla prinsessa en månad! Så fort tiden går alltså!
Känns som det var igår som hon kom upp på mitt bröst!!!
Blir tårögd av bara tanken! Våran fina bebis! <3
Kan knappt inte förstå att hon är vår!!
Dagarna rullar på för fullt, men inte lätt att hinna med allt man vill.. men det är så det är!

På lördag blir det förmodligen en tripp till smultronstället med Mickis & Micke och alla barn..
Om dom inte få för sig att åka imorgon vill säga.. Men tror det blir på Lördag! Ska bli mysigt!!

Idag har vi även lämnat ifrån oss nycklarna till den gamla lägenheten.. kändes skönt faktiskt!
Saknar den inte, trots att det var min & Rickards första lägenhet!
Men har det mycket bättre nu, större, bättre område osv=)

Nää, dags att borsta tänderna innan det är dags för Leia att äta en sista gång innan jag somnar! Så jag hinner få några timmars sömn innan hon ska äta igen.. men det funkar så smidigt med matning på nätterna ändå :)

En bild på Leia bara några timmar gammal!
MAMMA ÄLSKAR DIG!!! <3

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Jag tänkte att jag ska inte skriva om det förrän vi vet mer. Det kan bli lite fel då...

Men som det är nu så är det inte så roligt iaf. :/



Kram

2010-07-22 @ 11:17:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!