Knölsvan..

Inatt har Leia varit en riktig knölsvan! Har haft svårt att komma till ro och mycket gaser i magen.. :( stackars lilla fis.. Så det blev inte många timmars sömn inatt, så är lite sliten idag... Somnar nog fort när jag väl lägger mig i sängen sen..

Idag har vi haft besök av Camilla, Carina, David & Emma. Trevligt.
Tvättstugan har vi hunnit med att ha också.. Sedan var vi på bvc för vikt och längd..
Lillfis växer som attan.. idag vägde hon 4485 gram och var 54cm lång.. Kommer bli en lång tjeja =)

Sen helt plötsligt så kom det en gubbe som skulle installera vårat bredband..
För det första så skulle det börja fungera imorgon, och sen har vi inte fått någon information om att det skulle komma någon gubbe o fixa med det.. Men glada över att det fungerade en dag tidigare. Det var vi inte direkt bortskämda med när vi flyttade sist :)

Sedan har jag även hunnit med att gå en promenad med Mickis och alla barn.. Mysigt att komma iväg och röra på fläsket lite..
Nästa vecka måste det börjas ett nytt liv också, har ett par kilon kvar som jag vill ska försvinna.. =P
Så nu får det vara slut på svullandet :)

Imorgon blir det Linköping och lite shopping!! :D

Godnatt odä ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!