Fullt upp..

Har haft fullt upp i ett par dagar och inte hunnit med bloggen alls...

I onsdags var vi iväg och spelade minigolf med familjen Engzén/Clovell! Det var trevligt!
Tyvärr vann varken jag eller Rickard.. :/ Men det får bli en till golfrunda någon dag när det är fint väder :D

Sedan igår fick vi för oss att åka och hälsa på Mormor i Ödeshög. Hon hade inte träffat Leia än.. 
Dock hade vi glömt att det var Johanna marknad.. Så det var ju hur mycket folk som helst överallt.
Men vi tog oss en liten runda på marknaden ändå, trots regnet..
Träffade ju lite nära och kära, bland annat mina morbröder och moster! Det var ju trevligt..
Sen på kvällen när vi kom hem så kom Rickards mamma och sambo hit. Åt lite mat och umgicks! Trevligt!
Sen var jag rätt sliten när jag väl gick och la mig och somnade nästan direkt.. Skönt :)
Leia har sovit bra inatt och sen fick jag sovmorgon ända till kl 11!! Hon har bara vaknat, ätit och somnat om!
Det var längesen jag sov så länge.. Skönt! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och så ska vi åka och handla efter att Leia har ätit..
Sen ikväll ska vi hämta Rickards pappa med fru i norrköping.. Dom kommer hem efter två veckor på Mallorca!

Bild på Leia som sover så skönt bredvid mig här i soffan =)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: mammi

Mitt<3

2010-07-30 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!