Bvc-besöket..

Då har vi varit på bvc med Leia för första gången! :)
Det gick hur bra som helst.. Hon går upp som hon ska nu..
Idag vägde hon 3620 gram, så nu har hon gått om sin födelsevikt!
Plus att hon var 51.5 cm lång också!  Stora tjejen! :)
Känns skönt att veta att hon får i sig tillräckligt med mat oså...
Just nu Sover Leia.. Ligger och myser med sin pappa! 
Dom är så fina, det bästa jag har! <3

Idag ringde jag bovärden förresten och frågade när vi skulle få nycklar till nya lägenheten..
Vi skulle få dom nästa Fredag... Blir kanon ju! Så det blir flytt nästa helg..
har packat lite idag, så det står kartonger överallt här hemma nu..
Någon dag snart måste vi ta tag i vårat kära förråd också.. 
aja ska inte gnälla, kommer vara så skönt när allt är klart :)

Skulle fixa med adressändring nyss, men det fungerade inte...
Det var något med Leia.. hon är väl inte registrerad än..

Har iaf fyllt i hennes namnpapper nu.. Så det pappret måste på lådan imorgon. Så hon får sitt fullständiga och rätta namn...
Åh jag är så lycklig..

Nu ska jag ta och gosa lite med min familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!