Tjejmys...

Ikväll har Leia och jag lite tjejmys här hemma.. 
Pappa Rickard är iväg på julbord!

Dock fanns det inte mycket att se på ikväll på tvn..
Så jag antar att jag kommer hamna här framför datorn sen när Leia har somnat...
Ganska lätt hänt att fastna här ;)

I förmiddags var jag och Mickis på stan en sväng.
Skulle shoppa både åt mig själv och åt Leia.. men som vanligt hittade jag inget :(
Undrar om det finns mer i linköping? Annars kan man ju beställa på nätet..
Men beställer jag något till mig själv online så hinner ju inte det komma till jul :/
Dagens ilandsproblem ;)

Färdigbabblat från mig och nu är det dags för MYS!! ♥
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!