Lördag!

Snö, snö och ännu mera snö...
Räcker det snart?
Visserligen tycker jag om snö iår (jag brukar hata snö) men det finns en gräns dock..
Jag tycker att det räcker nu :)

Ikväll ska Rickard och Jag ut och äta på Bella Note med Rickards pappa & fru.. Fira han födelsedag lite förtidigt :)
Han blir ju 25 på måndag!
Undertiden får Leia mysa med sin farmor.. Tvivlar inte en sekund på att det kommer gå bra! :)

Imorgon är en liten halvjobbig dag.. Det har redan gått ett år sen och på årsdagar är det ju som jobbigast :/
Tänker något fruktansvärt mycket på min morbror och hans familj! ♥

Dags att fortsätta stöka lite här hemma..
Hoppas ni får en mysig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Åh vad mysigt med en kväll ute, hoppas ni får trevligt!



O tack för fina ord inne hos mig. Vill försöka att vara en glädjespridare och ge av min energi ut till andra då jag känner att det ger så mycket i att skänka andra glädje. Men tyvärr finns det alltid människor som retar sig på det... Men då kan de ju läsa någon annans blogg istället. ;-)



Kram på dig!!

2010-12-11 @ 17:52:51
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Mirre

Ha en supertrevlig kväll

Kramar



Hoppas att årsdagen går bra trots jobbiga känslor

2010-12-11 @ 18:31:03
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Åh, hoppas ni har det mys på Bella!! <3



Fasen va fort det går...redan ett år... :(



Puss <3

2010-12-11 @ 22:19:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Tisdag is the daaay! Vi har köpt ny bil idag också, så jag år OLÅST nu ;) HIHI! :D

PUSS <3

2010-12-11 @ 22:44:14
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: malin

Hej!

Ja verkligen, miljonär skulle inte sitta helt fel =)



Alma är pigg på nätterna, inte speciellt mycket skrik utan mest lite gnäll. Men hon vill så gärna ligga på en så länge innan hon verkligen somnar så det går att lägga ned henne. Därav alla vaken timmar.



Kram

2010-12-11 @ 23:14:38
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: mammi

Hoppas på kramsnö snart så vi kan göra en snögubbe som står kvar till Maj typ=)

2010-12-12 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!