Leia 6 Månader!

För exakt 6 månader sen har jag precis kommit in till förlossningen...
Har aldrig skrivit någon förlossningsberättelse, men jag vet inte om det finns så mycket att skriva..
Det var en snabb o smidig förlossning.. Mycket smidigare än vad jag trodde...
Rickard var helt underbar under hela förlossningen och jag hade aldrig klarat det utan honom!( tänkte innan att jag kanske skulle blir irriterad och typ be honom fara någonstans när han försökte vara snäll när man hade ont.. men inte. ;) )
Minns dock ett tag att Rickard och barnmorskan tittade ut genom fönstret för att det var två personer som hoppade på sånna där hoppstyltor.. Då tänkte jag för mig själv att HALLÅ försöker inte vi föda barn här?
TÄNK aldrig på att jag ligger här och har skitont ;)
Nåja, sen fortsatte värkarna och jag hade verkligen ont! Men är fortfarande stolt över mig själv att jag bara hade lustgasen till hjälp =)
Mellan värkarna så vet jag att jag tänkte, att somnar jag nu så vaknar jag upp när det är klart? Så nog kunde jag slappna av mellan värkarna..

Kl 21:44 föddes iallafall världens underbaraste lilla tjej..
Vilken underbar känsla och det var värt varenda värk! Detta var den bästa dagen i hela mitt liv! ♥
Hon är så fin och ger mig så mycket kärlek! Att se hennes underbara leende varje dag och se hennes utveckling!
Åhh blir nästan lite tårögd!

Dags för lite bilder ;)


Precis nykläckt och ihoptryckt ;)


Rickard & Leia sover gott på BB! ♥


Underbar


Badfis!


Snygg sovstil :)


Liten har blivit stor!


Mamma & Pappa Älskar dig av hela våra hjärtan! ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis lilla Leia.

Farmor älskar dig.Puss <3

2010-12-21 @ 18:22:14
Postat av: Mammi

Mormor älskar dig med<3

2010-12-21 @ 19:14:01
Postat av: felicia

Moster också<3

2010-12-21 @ 22:39:07
URL: http://nannyfelicia.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

så himla fin :)



hoppas allt är bra med dej och familjen :)

kram kram

2010-12-21 @ 22:46:34
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Mirre

*★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •

•。★ *** ★ 。* 。

° 。 ° ˚ Π____。*˚

˚ ˛ •˛•*/____/~\。˚ ˚ ˛

˚ ˛ •˛• | 田田|門| och Gott Nytt År. ♥ ♥



Underbara bilder

2010-12-21 @ 23:21:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: linda

gud så söt hon är den lilla

2010-12-22 @ 09:53:56
Postat av: Linda Olsson

Awwww! Sötfisan! <3

2010-12-22 @ 21:41:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!