Dan före dan...

Jag är nästan lite stolt över mig själv..
För första gången har jag fixat allt klappar i god tid.. vilket innebär att jag slipper julstressen :)
Är inte avundsjuk på alla som har kvar en del klappar.. åkte förbi stan förut och det var fullt med folk :/

Idag har vi varit hos Rickards pappa & firat jul..
God mat och fina julklappar :)

Snart ska vi beställa lite hämtmat, orkar inte laga något ikväll ;)
Sen kl halv åtta ska vi bänka oss framför tvn och spela Bingolotto!
Hoppas på tur och att jag är miljonär imorgon! Men det är väl ingen stor risk..:/
men OM så beställer jag fortare en kvickt en utlandsresa till ett varmare land!
Hoppas ni får en bra dag och inte stressar ihjäl er! :)

Lite bilder från dagen! :)



En mini-gran!
En sån skulle jag vilja ha nästa år ;)


Leia läser bok med sin farfar :)

Leias första möte med en surfplatta! ;)


Stämning!

 


Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh fiiint :D, så härliga bilder. var också ner på stan, usssch säger jag. Sedan tycker jag folk blir lite otrevliga



Ha en underbar kväll, vi ska också spela bingo =D

kramar

2010-12-23 @ 17:46:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: malin

Låter som ni haft en fin dag =)

Jag längtar tills i morgon då jag är sugen på julmat!!!

Men kunde du inte låta någon annan fota så du kom med på en bild...vill ju se håret ;)



Kram

2010-12-23 @ 19:23:41
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!