Gravidcravings..


MUMS!
(bild lånad från google.)

Jag måste bara dela med mig av min sjuka gravidcravings jag har fått.. Jag har blivit besatt av isbitar!! 
Mina dagar består av att äta is, och frysa på ny.. sen väntar jag och är överlycklig när det finns färdig is redo att ätas i frysen! Helt beroende alltså! Snacka om att man blir bra lustig när man är gravid! Tur det är is jag har fått craving på så att det inte var något annat onyttigt typ :)

Vad har ni haft för cravings som gravida?
Dela gärna med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!