God Morgon Torsdag!


Underbara vår!! ♥
Hallå där ute!
Tänkte jag skulle få ner ett par rader här i bloggen!
Jag har inte så mycket ork till något längre nu förtiden. Jag är tametusan ständigt trött, men det är väl så såhär i slutet av graviditeten.. Jag räknar ner dagar och längtar! 

Tänk snart har vi lilla vildingen hos oss!
För vild är hon minst sagt, har aldrig varit med om något liknanade, får ont flera gånger om dagen när hon far runt där inne! ;P
Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skulle packa bb-väskan för ett tag sen? Jag har inte börjat med det än kan jag säga ;P Förstår inte att det ska vara så svårt att packa ihop den ;P Jag ska försöka fixa till den, snart!
Spjälsängen är på plats iaf ;D Så det hela känns lite mer verkligare.. Skötbordet ska vi nog plocka upp från förrådet i helgen =)

Lägenheten vi var och kollade på blev det inget med iaf, den som stod före tog den. Vilket nog var bra, för vi vill helst inte bo på andra våning utan vill ju ner och få en uteplats NU, helst igår!! Så jag jagar som en tok efter en lägenhet på nedre botten! Ringer och tjatar och hoppas det ger resultat ;)

Nu ska jag gå och sätta på mig ett ansikte, sen ska jag möta upp Ronja på stan! ♥
Ska blandannat byta storlek på en t-shirt som köptes till Leia häromdagen, den var lite förstor ;P

Sen i eftermiddag åker vi till svärmor och myser i hennes trädgård! ♥
Fullspäckad dag med andra ord!
Hoppas ni får en bra dag i solen! 

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Saga -mamma till Emilia

Hoppas du får en trevlig dag :)

2012-05-03 @ 10:53:27
URL: http://emiliasmor.blogg.se/
Postat av: Marie, Vardagens charm

Låter som en härlig dag och vara hos svärmor, tråkigt att det inte blev ngt med lgh, men kanske bra det då då ni vill ner,



Så fina bilder =D

2012-05-03 @ 11:55:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Fina bilder!

2012-05-03 @ 21:18:03
URL: http://brittabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!