God Morgon Tisdag!

Idag var det dagisdags för Leia igen! Skönt för henne att komma dit och springa av sig lite energi och leka med dom andra barnen! :)
Rickard och jag passade på att åka till gymmet en sväng. Skönt att komma dit faktiskt, jag har ju som ni vet lite ångest för att bli en tjockis nu ;) Men ska försöka hålla igång med träningen så mycket jag bara kan fram till förlossningen! :) 

Annars blir det en lugn dag här hemma..
Plocka och fixa i vanlig ordning, och lite mail ska skickas.
Sen får vi se vad eftermiddagen har att bjuda på :)
Ikväll ska jag träffa Ronja också ♥, vi ska ta oss en liten promenad, ingen Pw utan det nya, promenara i snigelfart ;)


längtan efter sommaren.. Lilla Leia! ♥

Kommentarer
Postat av: Mickan - Gravid ♥

Åh, vilken härlig bild! :) Jag längtar också till värmen och sommaren. Ska bli så härligt...



För min del har det inte blivit så mycket träning under graviditeten. Jag gav väl upp i oktober tror jag. Promenerar gör jag ju dock. :)



Vi ska flytta till en nybyggd hyresrätt, en mindre lägenhet på 72 kvm. En 3:a som går att göra om till en 4:a. Lägenhet i toppskick där det mesta ingår. Och vi kommer att ha två uteplatser och ha nära till allt. :)

Ja, det ska bli himla roligt att börja boa sen. :D



Kramar

2012-01-17 @ 12:23:24
URL: http://angel-like.com
Postat av: Jessica- Mamma till Almaღ

åh vilken härlig bild, längtar så efter våren och sommaren! Lite sol kan vi väl få iaf? inte detta gråa, trista....

12juni är våran bebbe beräknad till :)mys

kram

2012-01-17 @ 12:59:08
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!