Gnäll + uppdatering..

Hej på er!
Här fortsätter vi att gnälla om sjukdomar! Men det är ju vår vardag för tillfället. När jag trodde att Leia var på bättringsvägen så hade jag helt fel.. Febern är nu tillbaka, och hon har även fått hosta & snorig näsa!
Hon har vad jag tror ont i halsen också, för hon gnäller nästan hela tiden :( Jag tycker så synd om henne :( 
Hoppas hon snart blir frisk! Så med andra ord har hon varit hemma från dagis hela denna vecka, så vi får hoppas att hon frisknar till över helgen så att hon kan gå på tisdag och leka av sig igen :)

Passade på att låta henne ta ett bad här hemma nyss, och det älskar hon ju så lite glada miner en stund iaf :)
Det känns som det är det ända stället som hon sitter någorlunda still och vill titta in i kameran, en snabbis iaf ;P
Annars har hon väl tröttnat på att bli fotad ;P

Förutom sjukdomar då?
Händer det inte så mycket annat.. Jag har varit och fixat håret idag, så nu är det nyklippt, och nyfärgat! Gött!!
Jag känner mig fortfarande lite down men hoppas på att det snart blir bättre...

Lillasyster i magen mår bara bra, känner henne flera gånger om dagen, och nu kan man börja reta henne lite och få kickar tillbaka, ohh det är så mysigt att kunna retas lite tihihi..

Nu ska jag springa bort till icaskitnära och köpa smör!
För här ska det bakas blåbärspaj! :D

God ettermidda!


Tokstolla! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja bläääeek för sådana dagar

kraaaamar

2012-02-02 @ 23:24:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!