Du & Din Partner!

Hittade en väldigt rolig grej inne hos Malin som jag ärligt snodde lite snyggt :)


En bild på oss från 2008!
Du & din partner

Vad heter ni? Angelica & Rickard

Hur träffades ni? Vi visste länge vilka vi var och har umgåtts lite förr i tiden plus att vi gick i samma linje på gymnasiet fast han gick några år över mig :) Men sen började vi umgås ordentligt genom en gemensam vän och det var då vi föll  :) ♥

Hur länge har ni varit tillsammans?
I maj har vi varit tillsammans i 4 år :)

Är ni förlovade?
Ja det är vi, vi förlovade oss 11/9 2009

Bor ni ihop? Ja det gör vi :)

Har ni barn? Ja en dotter på snart 2 år & lillasyster påväg :)

Har båda körkort? Jag har :D

Isåfall, vem kör bäst? Måste ju givetvis svara jag på den fråga då isåfall ;) fast jag vet att han kör likabra ;P

Kommer du ihåg er första kyss? Självklart gör jag det, hur skulle jag kunna glömma :)

Vem sa "Jag älskar dig" först? Rickard :)

Vem är äldst? Rickard!

Vilka stjärntecken är ni? Jag är vädur och han är Skytt :D

Vem fyller först på året?Jag ;D

Vem är längst? Rickard ;P

Vem sjunger bäst? Måste säga Rickard på den också :)

Håller ni i handen på stan? Näää det gör vi nog inte ;P

Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej!

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Ja det gjorde vi :)

Blev du kär i första ögonkastet? hihi, jaa det blev jag nog när vi började umgås sista gången, men ville aboslut inte erkänna det ;) varken för mig själv eller någon annan! ;P

Har ni någon speciell låt?

Sum 51- with me
Jeff buckley - hallelujah ( fast när Rickard sjunger den =) )
Yellowcard - how i go
Några stycken iaf, kommer inte på några fler just nu =)

Har ni stora framtidsplaner? Såklart vi har :) Bröllop, hus osv :) Och kanske fler barn, vem vet ;)

Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi gjort!

Har ni varit utomlands tillammans? Nej det har vi inte.

Vem lagar bäst mat? Självklart Rickard, min egna kock :)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Umgås, myser, tittar på tv, han glor på hockey o jag nördar dator :) osv.. :D

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja det gör vi jämt!

Blir du lätt svartsjuk? Ja lite kanske :)

Brukar ni bråka? Bråkar gör väl alla, men det är inte så ofta, vi håller för det mesta sams faktiskt=)

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Sms tror jag, men ringer också såklart=)

Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? HELA han! ♥

Brukar nån av er prata i sömnen? hihi Båda två gör det, men jag tror Rickard gör det oftare än mig:)

Brukar nån av er snarka? Njae ibland :P

Kommentarer
Postat av: Sandra & bebis i magen

Det var helt otroligt, helt fantastiskt vackert!

Att se den röra sig där inne och se att det verkligen är ett litet liv!

Haha, ja alla Jonas kompisar har börjat kalla bebisen för snor-jonken, men nu får dom ju komma på ett nytt smeknamn ;)

Konstigt hur jag kunde känna på mig det, men jag är glad.

Finns så mycket fina kläder ju ;)

2012-04-10 @ 21:35:20
URL: http://sandraeleonor.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Jag lånar den från dej gumman! ;) Kul att läsa om dig och Rickard :) Puss!

2012-04-10 @ 22:16:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Marie

Så underbart att läsa och ni är så söta =D

2012-04-10 @ 23:39:09
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: melanie

Rolig lista, kul att få läsa lite mer om dig/er! :)

2012-04-11 @ 07:40:05
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!