Fredag..

Dagen började med en sväng på stan med bästa Linda! ♥
Vi stosade runt på stan och letade kläder inför dopet på söndag, det gick inget vidare. Antingen har jag knasig skit eller så är det knasig stil på kläderna nu ;P
Vi tog även en fika i lugn och ro och bara satt och prata.. Mysigt!
Gör vi om snart igen, och helst kommer vi hem med massor av kläder då också ;)
Tack för en mysig förmiddag! ♥

Eftermiddagen spenderade jag tillsammans med min familj!
Underbart, tog oss en promenad och sen var ute på gården en stund innan det helt plötsligt blev kallt..
Tvättstugan har vi hunnit med att ha också eftersom vi missade den sist..  Är man virrig så är man ;) 
Det var ju bara tvättstugan, värre om man skulle glömma något annat ;P

Lite bilder från dagen!


Leia nyvaken...

På upptäcksfärd..

Hittade en blomma=)


En bakom örat med då ;)


Weeii står själv, en snabbis iaf ;)


PUSS!!


Bus..

Älskar er över allt annat! ♥


Lycklig tjej har tagit av sig mössan, busfrö!!


Hejdå :D

Det händer verkligen mycket nu. Leia är överallt, och pratar så himla mycket. TITTA TITTA TITTA hela tiden, tack tack osv.. Så söt!
Idag kröp hon fram till eluttaget ( som hon alltid gör, o hon vet att hon inte får för hon flinar alltid:P )
Men istället för att börja pilla så tog hon sladden och skulle försöka sätta i den i väggen.. så söt när hon satt där och försökte.. pluttan!
Dessvärre fick jag ju ta bort henne då jag tycker det är läskigt och hon får helt enkelt inte vara där :P

Sen har även hennes tredje tand kommit fram=)
kunde nästan tänka mig det eftersom hon var lite halvhängig förra veckan =)
Mammas stora tjej!!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Åh vilka härliga bilder=) Glöm inte kameran imöra när vi ska ses odä<3

2011-05-06 @ 22:09:07
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

haha jaa det var så kul så vi dog också för en stund :o) både T och jag låg dubbelvikta i soffan :o)



Kram

2011-05-07 @ 15:59:36
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!