Snaaark!

Tog mig ork att börja redigera korten ifrån kolmården, tyckte det var dags för det..
Dock orkade jag bara fixa ett tiotal.. Så har mååånga bilder kvar..
Kan inte råför att jag fortfarande stör mig på att jag fota runt 300 bilder i RAW.. Det är ju ändå "bara" semester bilder! :p
men men , lite varje kväll så kommer jag vara klar snart ;)

Eftermiddagen/kvällen spenderade vi hos Rickards mamma, en pizza var hann vi käka också, gött!
Sen somnade Leia i bilen påvägen hem, så hon var skapligt trött och har sovit sen dess..
Lite ovant att inte behöva söva henne på kvällen faktiskt! Lilla pluttan!

Ska nog fixa några kort till, sen blir det att slänga sig i sängen..
Imorgon är det träning på schemat halv tio!
Sen hoppas jag att jag hinner med en fika med bästa frugan, miss you!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Guuu vad du har fotat en massa fina foton!!

Men vem är frugan??

2011-07-14 @ 20:03:23
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Marie

I vilket program i datorn behandlar du rawkorten?

2011-07-14 @ 21:41:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!