Träningsvärken från helvetet..

Jag kan knappt röra mig idag, sån träningsvärk :p men då vet jag ju att jag lever iaf ;) Och vad är det man vaknar upp till idag? Snö? Jag trodde att det nästan var på gång att bli vår ju... Eller det var nog mest önsketänkande :p aja bara se glad ut man kan ju inte göra så mycket.. Idag ska Leia o jag hem till bästa Linda! Så längesen vi sågs ju så ska bli så mysigt, ta en kopp kaffe o snacka lite skit, kan ju inte bli bättre <3 Nähe, dags att sätta fart nu, få sig lite frulle i magen :) God Morgon alla fina!

Kommentarer
Postat av: Mirre

ja urk vad det snöar, nu får det vara nog, skratt



ha det så najs hos Linda

kramar

2011-02-10 @ 15:56:38
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Lina

Visst e d härligt med träningsvärken. Man känner verkligen att man tog i ordentligt :) Här e d me snöstorm och glashalt under all snö...

2011-02-10 @ 16:30:51
URL: http://plusen.wordpress.com
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vad ny fin design du fått, like it!!



Ja visst är de tokigt söta småttingarna när de får sina idéer. ;-)



Kram på dig!

2011-02-10 @ 21:25:57
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!