Mitt i veckan...

Hallå.
Hinner visst med att skriva ett par rader innan jag ska iväg på möte.
Dagen började inte så bra, Leia var som vanligt jätteledsen när vi skulle till dagis. Det började redan hemma :( 
och idag kunde jag inte hålla mig utan det brast för mig också på dagis.. :(
Inte så lätt att försöka vara stark alltid :( men fick försöka torka tårarna snabbt och vinka glatt hejdå till våran lilla korv! Sen åkte Rickard o jag in till Vadstena och färgade håret.
När vi var där ringde dom på från dagis, fick en klump i magen över att jag skulle behöva hämta henne, och där satt jag med hårfärg i hela håret.
Men dom ville bara ringa och säga att det gick jättebra idag, och att hon var mer framåt och självständig än va hon brukar, trots att det var vikarier där.. Så det kändes bra.

Men ska ändå ta ett snack med ordinarie personal och se vad dom tror om att köra hela veckor 3 timmar om dagen istället, så att hon kommer in i det ordentligt, hon har ju som sagt enligt mig aldrig fått en ordentlig inskolning.

Oj, måste visst dra.
Klockan drar iväg.

Förövrigt så hoppas jag på ett bra samtal i eftermiddag!
Usch det är en jobbig period nu känner jag :(
Tycker det är orättvist att det ska behöva vara såhär..
ovissheten är det värsta! men förhoppningsvis får vi klarhet i allt idag
! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tänker på dig vännen min! <3 Å håller tummarna! <3 Puss, du är bäst, tack att du finns! <3

2011-12-14 @ 14:32:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mickan

Skönt att det gick bättre på dagis idag.

Jag vill också fixa håret! Men får man färga det när man är gravid? :S

Hoppas du fick ett bra samtal under eftermiddagen.



Tack, hihi. Det är jättemysigt med sparkarna och att nu faktiskt känna att det är något som finns där inne. :)

Såg du var i vecka 15. Så det är ju snart halvvägs. :D Ska ni ta reda på kön?

Kramar

2011-12-14 @ 20:10:42
URL: http://angel-like.com
Postat av: Marie

Du är jätteduktig dom kämpar dig igenom detta med dagis, sååååå duktig, förstår att det är jättekämpigt, men vad guligt av dem att ringa och säga att det gått bra



kramar

2011-12-14 @ 23:44:28
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!