Full koncentration.

Igår när vi kom hem från Linköping, så hade vi köpt med oss nya papper och nya kriter åt Leia.
Så det fick hon testa, och hon gillar verkligen att måla.


Sötrooompa! ♥

Leia är på dagis för tillfället.. men snart är det dags att hämta hem henne.
Lämningen idag gick sådär.. Hon blev ledsen när vi kom dit och tyvärr blev hon ännu ledsnare sen när fröken kom :( Usch vad jobbigt det är.. jag vill bara ta med henne hem igen, känner mig som en dålig mamma som lämnar henne där när hon gråter, men jag vet ju att hon har det bra sen när jag väl går! Men ska bli skönt att få hem henne igen snart! Mammas fina tjej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!