Snacka om att aldrig kunna bestämma mig...

När Linda var här förut så började vi prata overaller.. Och hon berättade att dom har fått in fina Villervalla-overaller på Baboon!
Så var tvungen att gå in på deras hemsida och kollade in den lila overallen och den fina lila mössan till!
Sååååååå, jag måste byta och köpa det istället! :)
Ska till Lindex och hoppas att jag kan lämna tillbaka den rosa overallen för att jag har inte kvittot kvar :(
Men jag hoppas det går bra ändå! :D

Bäst att skynda mig till stan och glo lite nu! :D


Later!!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hehe beslutångest=P

hoppas du fick lämna tillbaks overallen:)



puss

2010-09-16 @ 15:32:03
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hahah rolig du är gumman ;P

Puss

2010-09-16 @ 15:50:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: mikaela

Sv; Va bra=)

har du köpt någon ny overall nu då?



puss

2010-09-16 @ 18:08:29
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/
Postat av: mammi

Var ju inga problem du hitta ju dessutom kvittot=)Jättefint va det ju! Hmm undrar om det kommer in nåt som är "finare" så det blir byte igen;) Sötnosar<3

2010-09-16 @ 18:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!