God morgon Tisdag...

Idag är det sol ute! Vad härligt! Undrar om det kommer hålla i sig?
Idag mår jag förtillfället lite bättre än igår.. Men humöret går upp o ner hela tiden..

Idag ska jag iväg och träffa Mickis. Måste ju träffa henne en gång innan hennes bebisar tittar ut! :)
För på torsdag är det dags för henne att äntligen få träffa sina sessor! <3
jag är inte alls avundsjuk, bara lite hihi! :)

Ska passa på att ta lite kort på hennes mage med tänkte jag :)

Rensade även byrån i hallen igår, så undra vad jag ska sysselsätta mig med idag?
Jag hittar nog något :)

Hoppas ni får en underbar Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!