Torsdag!

Gott med käääckebrööööö! :) ♥
God Morgon på er! Har ni sovit gott?
Jag har sovit sådär inatt, har haft endel sammandragningar såfort jag har varit vaken och lillasyster har i vanlig ordning varit vild i magen! Så inte så lätt att sova gott längre ;P Men så är det ju i slutet av graviditeten =)

Leia är lämnad på dagis och R är på jobbet! Jag ska strax sätta på mig ett ansikte för att sen följa med Ronja till Lekia en sväng.
Sen i eftermiddag ska vi till min farfar och fira honom som blir 75år idag! Grattis!
Efter det är jag nog rätt slut som människa och jag kommer hamna i soffan har jag en känsla av :)
Det är inte mycket man har ork till längre :/

Ska även vänta på att det blir imorgon så jag kan ringa och se hur det går med lägenheten!
Fyfan jag kommer verkligen bli så ledsen när dom säger att vi inte får den. måste ställa in mig på det! Men vi vill så gärna ha den så vi kan ju inte låta bli att hoppas :( 

Oj måste visst fixa till mig lite, klockan sprang visst iväg :)

Hoppas ni får en fin Torsdag!
Här skiner solen idag, underbart!!

Kommentarer
Postat av: mammi

Lilla trollungen<3<3<3

2012-05-10 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!