Tjiho!!

Idag fick vi veta till hundra att lägenheten vi tittade på blev våran! Tjiho!! Så jäkla underbart!
Det kommer bli så bra! Äntligen en lägenhet med uteplats! Längtar redan tills vi flyttat, för själva flytten kommer inte vara så rolig ju.. :/
På måndag ska vi till Platen och skriva på kontrakt!
Inflytt blir 1juli men förhoppningsvis kommer vi in lite tidigare eftersom den är ledig from 1 juni redan..
Men lite riskabelt att flytta 1 Juni när man har BF 8 juni ;)

Jag som aldrig mer skulle flytta med en nyfödd liten bebis, och så gör jag det nu igen :D Leia var 3 veckor gammal när vi flyttade till denna lägenhet tror jag, och då sa jag aldrig mer :)
Men nu står vi här igen, men det kommer vara såååå värt det när det är färdigt :)
ÅH vad jag längtar!! Tänka sig, nu har vi minsann haft lite medvind! Underbart! Det var vi minsann värda =)

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åååh grattis! Vad kul för er.. det är ju jättesnart! Kommer bli toppen vännen! Puss

2012-05-17 @ 22:55:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!