24 dagar..

Nu räknar jag ner på riktigt.. Idag är det 24 dagar kvar till bf, förhoppningsvis mindre och inte mer.. Är så trött på detta nu, insåg igår när jag skulle prova kläder tills idag hur fet jag blivit, ångest.. Ja jag vet att jag får ett barn osv och det är värt allt <3 men, jag saknar min gamla kropp det kommer man inte ifrån..

Idag är det begravning för mormor, tror den kommer vara hur fin som helst, men så fruktansvärt jobbigt :'( Önskar över allt annat att vi slapp gå igenom detta :( fina fina mormor, vad jag saknar och älskar dig, men du har det bra, jag vet det, nu slipper du lida mer! <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Tänk snart är ni 4

2012-05-15 @ 14:14:31
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Wiiiihooo, snaart! Så otroligt spännande! :) Puss

2012-05-17 @ 22:53:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!