Mitt i veckan..


En gammal bild på våran fina prinsessa! ♥

Redan onsdag, veckorna springer verkligen iväg alltså! Men jag klagar inte! 
Idag var det pyjamasparty på dagis, så Leia gick stolt dit i sin pyjamas, gulligt! Men ville såklart ha tutte och snutte då också, min lilla mystjej! ♥
Medans Leia är på dagis så har jag passat på att sysselsätta mig med detta!


Vika ihop lite baskläder till lillasyster som jag tvättat upp, och baka muffins! ;D
I eftermiddag ska vi åka iväg till Övralid en sväng och mysa! Älskar att kunna vara ute lite mer! 

Hoppas ni har en bra onsdag! :)



Kommentarer
Postat av: Marie, Vardagens charm

Ohh så gött med muffins och så rart med pyjamasparty

2012-04-25 @ 19:13:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

oh vad duktig du är på att fota!! :) Inte lätt att fota sig själv bara.. så kul att ni ska på gravidfotografering :) Pussen

2012-04-25 @ 21:08:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!