Kväll i stugan..

God kväll!

Lite uppdatering kanske angående Leias dag på dagis, det hade gått hur bra som helst sen när jag hade gått.
Jag misstänkte ju det, men ändå så himla jobbigt! :( 
Hoppas det går mycket bättre imorgon! Lilla pluttan! ♥
Hon har blivit så stor så fort, springer runt här hemma och matar dockorna osv.. Och så ska hon släpa runt på båda sina dockor hela tiden, hon slår på stort med tvillingar direkt ;) 

Sen har hon även börjat att komma fram och slåss lite, en rak höger lite när som helst, och det är inte lätt att säga till henne heller.. för när man säger till henne så springer hon iväg och tror att vi leker :/
Jaja, någongång lär hon väl sig det med, bara fortsätta att säga till att hon gör fel.. :)

I eftermiddags åkte jag till Ronja en sväng, hjälpte henne med matten och fikade, åt en ljuvligt god saffranskaka mums! :) lägger sig sådär perfekt runt magen ;) jaja det löser la sig någongång, låååångt var till Beach 2012 ;)
Mysigt iaf att träffa Ronja, hon är så go min lilla vän! ♥

Nu ikväll har jag försökt mig på att läsa lite om bokföring, det går sådär, just nu känner jag mig helt nollad! 


Just ja, Nästa Onsdag ska jag jobba lite :) Då ska jag nämligen fota en kund till Jenny, hon är gravid!
Åhh jag längtar, det ska bli så roligt.. Älskar att fota gravidmagar!! Så ser verkligen fram emot detta ;)

bara för det så måste jag bjuda på några bilder från min absolut första gravidfotografering, av min fina vän Ronja! ♥











Så fina bilder! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Bra att det går bra på dagis, men kan tro att man känner lite seperationsångest. Så fina gravidbilder med



ja nu fungerar det finfint här att skriva =D

kramar



Ja, jättefiina är de lyktorna, köpt dem på Åhlens med??

kramar

2011-11-17 @ 21:23:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Wilda är super fint, har det som favorit här hemma. Men som du säger så är det väldigt likt så jag funderar på om det är för likt haha :) kram

2011-11-17 @ 21:39:47
URL: http://endenise.se
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J och gravid

Heeeej.. å vad kul att du får in lite fotojobb :o) jag undrar om vi kanske kan ta min mage den 27e.. på söndagen där? det är den dagen jag går in i vecka 33. söndagar är ju veckobyte.. och som jag vet just nu så har jag inget för mig den söndagen! ;) om du kan då så kan vi la bestämma lite preliminärt så. Och jag har bestämt mig för att jag INTE vill visa magen. Jag är helt enkelt för blyg. och det känns bäst att bara fota med några fina tunikor istället! Har ännu inte vart på jakt i affärerna. men ska ta tag i det ;) Tips på färgval på topp? i o m att du vet bättre hur kontrasterna blir till bakgrunden så är det bäst du tipsar. skulle vi tat hos dig föresten med din vita bakgrund? isf kanske det är dumt att ha just VITT på sig eller? KRAMAR

2011-11-17 @ 22:45:39
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Postat av: Marie

Visst är den, supersöt gest av dem =D

2011-11-18 @ 13:00:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: God förmiddag :)



Ja det är alltid mysigt att ha pappsen hemma :) Han ska jobba i helgen så vi får ta vara på dagen helt enkelt :)



Idolfredag är det bästa, dock tycker inte Staffan om det alls så det blir att titta på det själv, huuuhuu :( :). Favoriten i idol är Robin, gillar han skarpt. Själv då?



Kram!

2011-11-18 @ 13:03:50
URL: http://endenise.se
Postat av: emma

Vilka fina bilder :)

2011-11-18 @ 13:48:44
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Postat av: FruOlsson ♥ MammaTillTre

Underbara bilder ju! <3



Sv; Tack finaste bästis!

Och klart att jag förstår, det är konstigt dom som ej gört <3

Älskar dig också!

Pussssss fina fru <3

2011-11-20 @ 11:26:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!