Lördag...

God Morgon.. Och solen lyser med sin frånvaro idag också.

Det blev inte så att vi kollade på elden igår, ingen av oss hade lust i det där vädret som var. Kvavt och jobbigt usch.
Så vi åkte hem till David & Anna en stund istället. Vi satt och pratade och det bjöds på kladdkaka :) Så trevligt så..
Fick kolla på kort som dom framkallat på Ebba.. och det är ju sjukt vad tiden går fort alltså..
Stackars min bebis kommer väl jag ta hundra kort på hela dagarna för att inte missa något=P
Ne vars, men jag hoppas att jag blir duktigare på att ta kort sen än vad jag är nu...

Dom kommer även hit i eftermiddag igen då killarna vill kolla på hockeyn ihop! :D

Rickard har ÄNTLIGEN beställt ny mobil också, så som han har tjatat..
Hoppas att han blir nöjd med den när den kommer nästa vecka..
Måste ju erkänna att jag är lite avis på den...
Men har kommit på att det inte är något för mig iaf..
Den har förmycket finesser och jag är för trög helt enkelt=)

Nu en liten ego bild från när jag satt i solen häromdagen!
GE MIG SOL NU! jag kommer ju bli deprimerad av det här snart=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!