Lite down..

Hallå..
Det blev ett sent inlägg idag.. men lusten för att blogga har inte funnits innan..
Carina har varit här idag och jag har klippt henne och hon blev nöjd som tur var :)
Det är ju en aning jobbigt om personen ifråga inte blir nöjd! Så det känns skönt..
Nästan så jag är lite stolt över mig själv=)

Idag är det 50 dagar kvar till BF! Tjoho.. om jag inte går över tiden då, för då är det ju ännu längre..
Men det ska vi inte hoppas på.. vi satsar på 23 juni eller några veckor tidigare går ju också :)

Annars känner jag mig ganska down idag.. eller iaf nu..
Vet inte riktigt varför heller : (
Men det känns nog bättre imorgon får vi hoppas :)

Rickard han har fått hem sin nya mobil idag också.. Kul för honom!
Han har en del att lära :) Men jag måste säga att telefonen faktiskt är ganska frän =D

Om man kanske skulle ta och fixa lite kvällsmat nu och sen lägga sig i ett bad innan det börjar lite saker på tvn?!

Imorgon är det ny bebisvecka igen!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, jävla feber...så jobbigt när de små är sjuka... :(



Hoppas du känner dig gladare i morgon, inte kul att va depp... :/



Kram!

2010-05-04 @ 19:47:11
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!