Bm-besök!


God morgon!
Precis hemkommen från barnmorskan! Tänka sig, jag fick minsann gå på detta besök också, men nu får vi hoppas att det är det sista, det vore väl jäkla konstigt om jag gick över tiden till den 11e. Då dör jag helt enkelt lite! 
Allt såg iaf jättebra ut, hjärtljuden låg runt 130slag/min!
Sf-måttet var 34/35 cm och huvudet var fixerat, och låg välnerträngt sa hon! Tjihooo! " Hom e ut e bebben! " Som Leia skulle sagt! ♥
Längtar tills nästa gång vi ska dit och förhoppningsvis är lillasyster utanför magen då, så roligt att visa upp bebis för sin barnmorska! :)

Nu ska jag snart iväg på möte på ams, ett informationsmöte eftersom jag bytt garanti.. Känner lite sådär för att att sitta på en stol där i två timmar :( Min rygg kommer antagligen dö lite! 
Sen ska jag hem och vila! För jag har sovit så fruktansvärt dåligt inatt :(

Hoppas ni får en fin dag!

Skulle även kunna tänka mig att föda lite i eftermiddag/kväll!
Vad tror ni?
Har ni lust får ni gärna gissa när lillasyster kommer, BF är 8 Juni. Leia kom två dagar tidigare!
Gissa på  :)


Kommentarer
Postat av: mammaTea

Känns ju inte som att det kan vara så långt kvar nu. Jag gissar på 4;e juni.

2012-05-30 @ 20:46:20
URL: http://mammatea.se/
Postat av: mammi

Jag tror att lillasyster kommer imorn=)

2012-05-30 @ 21:13:07
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Jag tror hon kommer på bf dagen ;) Puss

2012-05-31 @ 19:32:38
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Aaa jbbigt att ha dom där så länge, tur det inte är lika mycket nu o snart helg :)

Ingen bebis än ser jag, jäkla skit! ;D

2012-05-31 @ 21:39:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!