Funderingar kring vårjacka..

Såfort solen tittar fram lite så får man verkligen vårkänslor..
och ska värmen hålla i sig är det snart hög tid att köpa vårjacka till Leia.. Frågan är ju bara vad för någon?
Så därför vänder jag mig till er mina vänner och hoppas på att ni kan hjälpa mig.. :)

Förra året hade hon en skaljacka från Polarn och Pyret,den var vi riktigt nöjda med.
Men eftersom Villervalla tagit in rosa härliga kläder i årets vårkollektion,så är frågan om man inte skulle satsa på en jacka därifrån?
Någon som vet något om deras jackor? Om dom är bra osv? :)
Annars får ni gärna ge mig andra tips på bra jackor :)
Tack på förhand :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi har nu stor bloggtävling www.oiidesign.se! :) Maila mig om du vill va med! Kram

2012-03-01 @ 15:20:26
URL: http://www.oiidesign.se
Postat av: Marie

Idag hade jag vårjacka på mig =D, men nuuuuuu var det kallt, buruuuuuurrrr

2012-03-01 @ 19:23:02
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Karin

Kolla din mail:)

2012-03-02 @ 07:18:34
Postat av: Linda Olsson

Älska våren! Visst är det underbart nu när solen kikar fram ibland! :P

2012-03-02 @ 17:18:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!