Fullt upp..


Badtjejen! ♥
God kväll..
Idag har dagen gått i ett och jag har inte haft tid för bloggen, o så kan det ju vara ibland :) Men nu så :)
Leia sover, pappa R är iväg så jag passar på att ge datorn lite kärlek ;) haha.

I förmiddags åkte vi hem till min mamma, myste käkade Lunch och hade det bra, och sen blev det att vi var kvar till sena eftermiddagen.. Leias båda mostrar kom dit och Leia hade hundra procent uppmärksamhet där ett tag.. Kan ni tro hon var lycklig :) Mig brydde hon sig inte ett dugg om :) 

Men efter massa bus, så åkte vi hemåt för lite mor & dotter mys! Till kvällsmat käkade vi pannkisar, enkelt och gott! Och med sylt och socker, det gillar vi! ;) Bäst att passa på när pappa inte är hemma ;) för då ska ju ketchupen fram, dock tror jag Leia hellre kör på sylt och socker nu förtiden. ( något ska hon väl ha fått ifrån mig ;) )
Sen efter maten var det dags för bad & sen soffmys, för att senare somna i sängen! Sötpluttan! ♥
En mycket bra Lördag har vi haft helt enkelt :D

Ska väl snart ta och slänga mig i soffan, blir nog att se ifatt en del saker vi missat under veckan, för melodifestivalen orkar jag inte se ;P 
Tycker inte det är något att ha.. 
Är ni melodifestivalnördar? :)

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Skönt med fullt upp! :)



Ja det är skit svårt att bestämma sig, men tror det blir en nitro för oss, ozone känns sådär. Hört mig för lite och många är visst missnöjda med den :( Så känns som nitro är bäst! Vad ska ni ha för färg ? :)

2012-03-03 @ 21:38:55
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Pannkisar är bland det godaste som finns och nu när du vunnit ett pannkaksjärn hos mickan kan du ju göra det typ varje dag ;)

Hoppas ni får en riktigt härlig dag raring !! KRAMAR

2012-03-04 @ 08:39:27
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!