Varför nojar man sönder sig själv?

God Morgon!
Leia är lämnad på dagis sen en timme tillbaka, lämningen gick bra idag med, dock blev hon lite ledsen i en halv sekund och sa mamma & pappa! Lilla skruttan, vi hämtar dig snart igen! ♥
Dock får inte jag träffa henne förrän i eftermiddag! Jag ska iväg kl halv två precis när hon kommer hem..
Jaa jag är nog en riktigt gnällmamma, men hon är det finaste vi har och jag älskar varje minut med henne! 
Även om hon trotsar,Busar m.m, men det hör ju till :)

Förövrigt har jag haft en nojig morgon över lillasyster i magen. :( Fyfan vad jobbigt det är att vara nojig och orolig.
Att jag tycker att jag inte känt henne ordentligt på någon dag osv, fast sen när jag tänker efter så har jag det..
Nu tillexempel så buffar hon lite, hon kanske ligger och sparkar mot ryggen vad vet jag=)
Var iaf tvungen att gå in och läsa lite på internet från vilken vecka man ska känna rörelser varjedag...
Från och med v 26 hittade jag att man ska vara uppmärksam på att man känner varje dag, stämmer det?


Åhh, Nykläckt liten Leia, blir nästan tårögd! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna mamma till skrutt o lillebror i magen ♥

Åhh vilken söt liten Leia bebis. helt sjukt att man snart har en liten bebis i famnen igen. Längtar!!



O stort grattis till lillasyster i magen, givetvis var jag in (nyfiken som man är) men blev tyvärr inte av att jag kommenterade, varit fullt upp här hemma med renovering osv men nu hoppas jag att det ska lugna sig lite.



o det där med o vara nojig, känner igen det. Mna blir trött på sig själv, men det hör nog till. Tror ändå det är rätt bra ( i lagom mängd) visar ju mest att man bryr sig :)



ta hand om er!

kram kram

2012-01-18 @ 10:22:16
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Ojoj kan tro att man blir nojjig är nog ganska vanligt, tror jag alla blir.



Ohh snuttan, skönt att det inte var länge hon var ledsen

kraamar

2012-01-18 @ 10:29:44
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Elin Thejas Mamma + Lillasyster i Magen!

Hej och godmorgon på dig..



Känner igen mig i det du skriver men man får vara nojjig för jag kände theja i vecka 17 precis varje dag och hårt men idag känner jag knappt nått med lillatösen jag bär på nu och då sa jag till på Ultraljudet men det är bara nojja som sakt den är inte tillräckligt stark ännu sa tjejen till mig och hon visa att den rör juh sig typ hela tiden fast jag inte känner det riktigt ännu så det kändes tryckt och höra men senast igår kväll låg ja och nojja och kände efter och jag tror jag bara kände henne en gång och det är juh lite men men blir nog bättre efter vecka 25 =) Hoppas du får en fin dag

2012-01-18 @ 10:31:03
URL: http://thejasmamma.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

Jag var mkt mer nojigare för allt andra gången. Tror det har med att man VET vad man kan gå miste om. Jätte jobbigt!



sv: Oj det är himla olika men jag lägger alltid på en "uttoningsstil" på mina foton, finns i photoscape. Kommer ett inlägg om detta :)

2012-01-18 @ 10:52:05
URL: http://endenise.se
Postat av: Jonna

Så söt! =) En mamma oroar sej alltid :) Tillhör oss =) V 26 för mig nu, och känner den sparka mkt. =) är jag glad för! Stor kram

2012-01-18 @ 11:55:05
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/
Postat av: Jessica- Mamma till Almaღ

sv:jag gick över 17 dagar med Alma... Men det var nästan bra, för vi flyttade i samma veva så vi fick två veckor på oss att komma iordning innan hon föddes :)

Men jag hoppas verkligen inte att jag går över denna gången, några dagar tidigare hellre isf!

kram

2012-01-18 @ 12:06:17
URL: http://jessicaamandah.blogspot.com/
Postat av: Linda Olsson

Miniplutt då! :D Hihi!

O jaa, man ä ju fan nojig konstant! :P Usch!



Puss!

2012-01-18 @ 15:53:14
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mickan - Gravid ♥

Åh, det där har jag också varit lite nojig över. Särskilt under de veckorna i november då jag hade lunginflammation. Var ju lite orolig över bebis då. Men det som lugnade mig var att nästan varje gång jag bad om ett tecken, t.ex. när jag smekte magen, så fick jag en buff tillbaka. :)



Men nu känner jag av bebis mycket varje dag. Mys! Det kan nog stämma runt vecka 26 där någon gång att man börjar/ska känna bebis röra sig varje dag. Tror det var nån gång då som det började ordentligt för mig.



Åh, så fin hon var som nykläckt, lilla Leia. :)

Kramar

2012-01-18 @ 22:53:33
URL: http://angel-like.com
Postat av: jessica - mamma till joline

Helt obeskrivligt att som vart så små!

2012-01-18 @ 22:57:52
URL: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!