Trettondagsafton..

God Morgon på er.
Idag tog vi sovmorgon till nio.. riktigt skönt faktiskt :) men jag har nog sovit lite illa för jag har ont i nacken :( men det släpper nog :)
Förtillfället jobbar Rickard lite o jag och Leia myser i vanlig ordning. :) Leia har blivit ännu duktigare på att prata också.. Hon har lärt sig säga Rickard, Leia och sluta när man busar med henne.. sötnos,det händer så mycket varje dag nu tycker jag :) Och i magen är det full rulle,så himla mysigt<3 Tänka sig att man ska bli tvåbarnsmamma till sommaren hihi. :) Imorgon är det en vecka kvar tills RUL, tänk va långt innan man räknar ner ;p
Hoppas ni alla får en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Så sött, hehe full fart på den lilla godingen =)

2012-01-05 @ 12:29:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Du har en utmaning i min blogg :)

Hihi!

Kramar

2012-01-05 @ 13:08:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!