Tisdag=Dagisdags!

God morgon!
Inatt har vi sovit myckte bättre, men det var ändå segt att gå upp ur sängen, men nu har jag vaknat till :)
Jag har precis varit och lämnat Leia på dagis efter tre veckor ledighet! Jag tror jag var inställd på det värsta..
Mycket tårar på vägen dit och en tjutandes Leia som hysteriskt skriker mamma när jag går!
Men så var det INTE! :) Detta var det bästa lämningen på väldigt länge, hon var på så bra humör hela vägen dit ( 200 meter). Och när vi kom tid var hon på jättebra humör och pratade som hon alltid gör :) Lilla sötgroda!
Kändes så himla skönt, efter att jag hade klätt av henne kläderna så gick hon ifrån mig och började nyfiket kolla på dom andra barnen :D
Hon hade med sig en liten pepparkaksgubbe, ett mjukisdjur som hon fick av sin farmor igår! Jag frågade om hon inte skulle ha den, Jaaaah fick jag till svar!
Hon kom och hämtade den och gick och visade alla barn som samlades runt en ring om henne! Jag tror hon trivdes, va lite i centrum sådär! ♥ När jag sen bestämde mig för att gå så vinkade hon glatt och hade ett leende på läpparna!
Jag har aldrig känt mig så lättad! Underbara unge! 
Trots allt kanske hon har saknat dagis lite, vad vet jag :)

Men idag kommer hon hem lite tidigare än vanligt, jag ska hämta henne efter lunch vid tolv.
Detta för att jag ska ha henne ett par extra timmar på fredag då vi ska på Ultraljud, syskon får inte följa med på den undersökningen, så det blir perfekt att hon får va ett par timmar då också :)

Idag blir det kanske en liten fika med Linda när hon lämnat sina barn på dagis osv.
Men i väntan på henne kan man ju alltid ta tag i diskbärget, det kvittar ju hur mycket jag diskar och diskar.. Blää.
Dessutom hatar jag att vårat kök är så cplågt i skåp att det inte går inte en diskmaskin, meeeen jag är inte bitter, näärrå! INTE ett duuggg!!


Jag kan aldrig publicera den för många gånger!
Världens finaste bild på min mormor & liten Leia!
Mormor jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Underbar bild på underbara tjejer<3

2012-01-10 @ 17:47:52
Postat av: Marie

Underbar bild och skönt att det gick bra att lämna

kramara

2012-01-10 @ 21:25:12
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!