Tidig Morgon..

Idag var vi verkligen uppe tidigt.. kl ringde redan sex imorse.. Jag har skjutsat in Rickard till Linköping o sitter nu här och väntar.. Så jag får försöka fördriva tiden lite... Har med mig surfplattan och lite avsnitt av vänner,men glömde hörlurarna hemma :( men eftersom jag är helt ensam funderar jag på att sätta på det ändå ;) Annars har vi alla sovit jättebra inatt,Leia har sovit hela natten i sin säng.. Så perfekt att hon valde just idag eftersom vi skulle upp tidigt :) Dock har jag drömt värsta mardrömmen :( jag drömde att jag fick ett jättesent missfall :( usch o fy.. Hatar att drömma sånt eftersom det känns så verkligt.. :/ så va givetvis nojig imorse.. Men har redan känt lillasyster sparka så nu är jag lugnare igen <3. Hoppas ni sovit gott alla fina,o att ni får en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Usscch för mardrömmar =D, skönt att du har med dig lite tidsfördriv så att det inte blir alltför långsamt



kram

2012-01-16 @ 10:51:42
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!