Ny vecka, och trött..

Hallå.
Inatt har jag inte sovit många timmar.. Leia har varit bökig, och tillslut vaknade hon och var pigg? Mindre roligt! Tror dock hon drömt väldigt mycket för hon har gråtit massa i sömnen :( Sötplutta!
Men efter mycket om och men så somnade hon ordentligt kl halv fem.. Då kunde jag gå tillbaka till min egna säng och krypa ner! Dock vaknade Leia runt halv nio igen? hur orkar hon?
Jag fick sova en stund till och gick sen upp runt halv tio. Så idag är jag väldigt trött.. 
Och så jag gråter för minsta lilla! 

Som förut skulle Rickards mamma komma hit en sväng för hon hade köpt lite grejer till Leia, då skulle hon köpa med sig lite bullar till fikat ( rickard tyckte jag behövde det idag när jag var så trött)
Så då började jag ju givetvis tjuta för det helt plötsligt! :S Jisses, massa gravidhormoner och pisstrött, det går inte ihop riktigt.. ;P
Dock har jag gråtit mer dessa två dagar än jag gjort på länge, och det är faktiskt skönt, jag behöver det helt enkelt!

Nu har Leia precis somnat och jag ska göra detsamma! Jag behöver vila för att orka med hela denna dag känner jag!
I eftermiddag ska vi handla och försöka vara ute i snön ett tag också! Den lär väl försvinna när som helst igen :/
Sen måste jag orka ta tag i att städa bort julen helt här hemma, jag spyr verkligen på allt juligt...
Men det får bli en annan dag när jag har mer ork!

Snart är det fredag hörrni ;) och RUL tjiho!♥

Har ni en bra start på nya veckan? :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ojoj så dåligt du sovit, hualigen förstår att du är känslig och trötter då vännen



Tack snälla, och ja, det är tråkigt att man inte har fotosuget längre, tycker inte det är så skoj längre



kramar

2012-01-09 @ 13:10:42
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: agnes

Fin blogg! :D

2012-01-09 @ 14:00:55
URL: http://agneseline.blogg.se/
Postat av: Mickan (Gravid v. 29)

Aaw, tyckte han att du behövde lite goda bullar? Så sött. Hihi. :D



Här är julen kvar också, men den får fortsätta vara kvar tills vi flyttar den 30 januari, jag har ingen lust att byta gardiner och greja. Nope.



Spännande med RUL snart! :D



Det blir en city cross, i samma färg. Och med citykorgen som liggdel. A övertalade mig att det nog fungerar bättre med stora fasta hjul om man går i skog och i snö. Så så blir det. Ska beställa den imorn. :D



Ja, det har verkligen gått jättefort. Snart är det dags att krysta. Haha.

Jag mår bara fint annars. Inga krämpor vilket är jätteskönt. Klumpig, svagare och långsammare har jag blivit dock. Hehe. :P Kolla in den roliga listan jag har gjort ett tidsinställt inlägg av som kommer senare ikväll. Hihi. Hur mår du, bortsett från trötthet och gråtmildhet? :)



Kramar

2012-01-09 @ 18:24:05
URL: http://angel-like.com
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

svv: Så tycker jag med. Vill gärna byta upp mig men ja, det kostar ju :P Önskar jag kunde photoshop men ja, jag har givit upp hoppet om att lära mig om man säger så :D kram

2012-01-09 @ 20:51:46
URL: http://endenise.se
Postat av: Marie

Ja, passade in perfekt =D=D=D=D

2012-01-09 @ 21:14:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Jannie

Jisses vaddessa hormoner kan ställa in...

O så jäkla sleten som man blir när man inte får sova!hoppas det "ordnar upp sig"!



Victor ska börja sin inskolning 25 januari.

vet inte om du läst det inlägget,men jag tycker det känns göra jobbigt...Känns som jag ska överge honom!

som jag har läst här,så har jag fattat att Leia gillar det.Men vad tyckte du om inskolningen?

tips gärna! ; ) Massakramar till fina dig

2012-01-10 @ 06:55:52
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Linda Olsson

Hihih, gumman då ;) Som sagt, tjut dig inte uttorkad bare ;) Nävars! Skönt o tjuta av sig lite ibland ju, men det ska väl va lite lagom isf! ;) Hoppas denna hormonrubbning blir bättre snart ;)

Ses sen!

Pusss <3

2012-01-10 @ 09:27:46
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!