Ny vecka med ny energi!

Tack för alla fina kommentarer om att jag ska fortsätta blogga.. ♥
Jag ska försöka få lusten att finnas kvar.
Känner även att jag måste komma igång och fota lite mer igen, kameran ligger i lådan och väntar på mig..
men jag gillar helst inte att fota med blixt så det är därför den blivit liggandes.. Det är roligare att fota när det är ljusare ute och man kan skita i att använda blixt.. :P
Längtar till våren lite nu ju :)

Annars mår jag bra, känner mini varje dag nu också, o det är så mysigt!! 
Längtar som attan till den 13e då det är dags för RUL. ♥
Hoppas dom ser vad det bor för krabat där inne, nyyyfiken :D

Idag har Ronja varit här och kaffat på förmiddagen, mysigt som alltid! :)
Hoppas på att ses snart igen ;D

Nu tänkte jag passa på att söka dom där kurserna som jag pratat om..
Hoppas jag kommer in, men det ska väl inte vara några problem. :)

Eftersom jag sitter vid Rickards dator så passar jag på att slänga in lite gamla bilder jag hitta..
Kort livar ju alltid upp ett inlägg eller hur :)

Hoppas ni har det bra därute alla fina!!

Puss

blev bara en bild på nyfödd Leiakorv! 
Lilla pluttan! ♥

Nu ska jag göra lite nytta :D

Kommentarer
Postat av: mormor

Nämen har hon varit så liten korv?<3

2012-01-02 @ 13:24:27
Postat av: Marie

Du måste vara kvar som sagt =D

2012-01-02 @ 17:30:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack så mycket, ja snyggt. Jg biter ej på dem, men de går av lätt =/

2012-01-02 @ 20:49:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Åhhhh! Underbara lilla Leiakörv!! <3

Undra vem som bors i magen!? Hihihi! Hoppas de kan see! :)

Puss finast <3

2012-01-02 @ 23:07:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha, har han?? :P Jadu det va lääängesen tror jag...eller iaf innan jul va? ;)

Men vi ses i mårrn va??

Puss <3

2012-01-03 @ 12:44:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!