Natti natti.

Då var det kväller igen!
Ska strax krypa ner och hoppas på att somna tidigt ikväll! Mest hoppas jag på att inte bli störd av några idioter som kör med bilar.. jag ser inte vart det kommer ifrån för det är tydligen en bit bort, men det låter som fan. Eller så står dom bara och gasar i sådär tre timmar på kvällarna.. Helst framåt elva tolv! IRRITERAD till max, ohyes!
Men änsålänge hör jag inget! 

Annars har dagen varit bra!
Hunnit med en del, och imorgon finns en del måsten också. Blandannat möte. Åhh jag är så trött på skiten ;( Vill bara komma in på mina kurser så jag slipper gå på det där mer.
Hatar att kommunen är så sega på att ta beslut!
Sist jag ringde sa dom i slutet av januari, så jag hoppas det blir så, men jag är tveksam! :(
Jobbigt att gå och vänta när man vet va man ska göra!

Blev inte någon promenad med Ronja nu ikväll förresten, utan vi sköt fram det tills imorgon! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen!
Sov gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

sv: ååh så kul :D Jag tycker det är jätte fint, jag älskar ovanliga namn och det var ett namn jag drömde om en natt :D men nej, det fick det inte bli men tur det för Loppan är ju en liten Lo :D hihi.



ååh men gulle, haha småsaker du vet ;) skönt att du också skulle irritera dig på det, fniss kram

2012-01-17 @ 22:22:28
URL: http://endenise,se
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

hahaha, jag var bara tvungen!

2012-01-17 @ 22:22:48
URL: http://endenise,se
Postat av: Fnulan

Måsten slipper vi aldrig... Hoppas att du fick sova gott =)

2012-01-17 @ 23:42:14
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!