Mitt i veckan..

Idag är det Onsdag!
Dagen började med att jag vaknade med huvudvärk.. Så fick sova en liten stund extra imorse! Tack älskling! ♥

Sen har jag varit iväg på möte också igen!
Jag spyr på skiten rent ut sagt, får ångest varje gång jag ska dit.
Det är så jobbigt att sitta där som någon jävla skolklass :(
Sen blev vi indelade i grupp och skulle hitta på ett personligt brev.. Blää säger jag bara.
Skönt att det inte är något förrän nästa vecka igen, och förhoppningsvis sista gången, och att jag kommer in på mina kurser som jag sökt.. Isåfall börjar jag den 16e! Det tackar jag verkligen för!
Att vara arbetslös är ingen dans på rosor och jag måste göra något, passar perfekt att plugga dessa kurser då, så att jag kan sköta mer i Rickards företag sen! :)

Nu ska vi gå utan för dörren en sväng och bort till Icaaffären!

Roligare än så blev inte detta inlägg.
Känner mig förövrigt lite halvhäckig, snorig osv. Hoppas jag inte blir sjuk :(

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

vad är det för möte då?, behöver ej svara, tänkte bara om jag missat ngt, tycker jag läser din blogg noga =D

2012-01-04 @ 21:10:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!