Lyssnat på minis hjärta! ♥

God kväll!
Idag har varit en bra dag! :)
Åkte hem till Malin efter lunch, snackade lite skit och mös bara, längesen vi träffades så det var trevligt :)
Fick även låna hennes Happytone, så idag har vi lyssnat på minis hjärtljud! ♥
Åh jag dog nästan lite, faaan så mysigt det var!!
Har lyssnat tre gånger redan ;P en gång hos Malin för att se om jag hittade, och sen en gång med Rickard och sen fick mamma lyssna en gång när hon kom nu ikväll! Gooosigt! :D

tänk vilka finesser det finns, en helt underbar liten sak!
Tack Malin för lånet! ♥

Som sagt, mamma har varit här ikväll och gosat lite, vi bjöd henne på hemmagjord pizza som Rickard gjorde och sen har vi bara myst!
Leia fick lite feber framåt kvällen, ingen hög direkt men litegrann, så vet inte om det beror på sprutan som hon fick för ett tag sen ( det kunde ju dröja 7-10 dagar innan hon blev dålig, om hon nu blev det)
Eller om det är tänder för hon har dreglat en del.. Vi får se!
Hoppas hur som helst att hon är pigg och kry imorgon! 

Nu ska jag strax slänga mig i sängen, ser att klockan dragit iväg!
Sov gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Myyyspysigt o höra hjärtljudet ju! Jag vill määä! Men dä vet du ju för jag sa ju dä nyss ;)

Puss!

2012-01-06 @ 00:01:09
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Myyysigt! :D Visst är det underbart? :)

Hihi!



Puss

2012-01-06 @ 10:50:31
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!