Lördag!

God förmiddag!
Inatt har vi nog sovit som små krattor allihop. Leia vaknade runt halv ett och pipplade/grät i sömnen och vaknade lite om vart annat.. Vet inte vad det är med henne riktigt :( Något är det som stör henne.. Om det är tänder, magen, växtvärk? ( kan dom ha det nu? ) eller om hon helt enkelt bara drömmer.. 
Synd om henne, och det är jobbigt för mig att vara vaken nattetid, blir oftast illamående och vill bara gå och spy :(
Så när jag hade varit vaken en stund tog jag mitt täcke och kudde och gick o la mig i Leias säng, den är ju sådär lagom hård och skön, vilket resulterar i seg kropp idag ;P Men men sånt är livet! :)

Annars har Jenny varit här en sväng på förmiddagen, och dom har fixat till det sista med broschyren till Hårdesign.

Kom på att jag går in i vecka 20 idag också!
Så måste fixa en bild på magen som kommer upp i ett eget inlägg sen :)

Just nu sover våran prinsesssa och jag funderar på att vila en sväng jag också!

Hoppas ni andra har en bra lördag!


Leiabus! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh hoppas att ni får sov gott i natt, stackarn, hon har kanske mardrömmar



kramar

2012-01-14 @ 15:36:58
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mickan (Gravid v. 29)

Naw, stackars liten. Hoppas ni alla sover bättre inatt.

Själv går jag in i vecka 30 imorgon. 10 veckor till så... :P



Jaa, visst är det mysigt. Hihi. :D Vi såg verkligen inte varken det ena eller det andra när BM försökte visa på ultraljudet. Men hon sa att "här ser ni blygdläpparna"... Det låter ju som hon var ganska säker på sin sak ändå. :P



Jag har en hel del namn uppskrivna, men växlar mellan vilka som är mina favoriter. Förut gillade jag Agnes och Elsa, men nu är jag mest inne på Elvira. :)



Jaa, helgerna resulterar alltid i härliga pengar i kassan. Så det behövs verkligen. :)

Kramar

2012-01-14 @ 16:11:00
URL: http://angel-like.com
Postat av: Tessah

Kikar förbi :D Jättefin bild!!! :)

2012-01-18 @ 21:35:46
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!