God Förmiddag.

Idag skulle Leia egentligen varit på dagis, med eftersom hon har sovit lite dåligt inatt och sov imorse när Rickard och jag gick upp så bestämde vi att hon fick vara hemma idag! Mysigt!
Så Leia kom inte utsmygandes förrän kl halv tio! Skönt för henne att sova så länge! :)
Idag kör vi på en riktigt mysdag!
Hade tänkt ringa på en ledig lägenhet som vi hittat, men jag tror vi struntar i det.
Lägenheten i sig verkar kanon,det jag sett på planlösningen.. Men den ligger tyvärr lite fel och tror att vi skulle ångra oss om vi flyttade dit..
Så får ha lite is i magen och leta vidare! :)

Längtar tills imorgon som attan gör jag också, 
Klart kvart över tio är det dags för RUL! Wiiieee! Ska bli mysigt att se lilla mini igen! ♥

Nehe nu ska vi fortsätta mysa lite!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Hallå going!

tusen tusan tack för din underbara kommentar!

blir verkligen så glad o SÅ tacksam för att du berättar hur ni hade det o hur du upplevde det hela.

De som jobbar som dagisfröknar tror o vill man ju gärna att de ska veta vad som är "bäst" när det gäller allt det där med inskolningen.MEN det måste ju verkligen kännas bra för oss föräldrar oxå.(även om det självklart är tufft för oss oavsett...)



vi ska på info möte ikväll på "vårat" dagis.ska bli intressant o höra vad de säger om hur lång cirkus de har inskolningen.

Jag vet att jag är tokblödig när det gäller Victor men jag kan lova att jag hade reagerat likadant som dig om de hade tagit honom ur mina armar som de gjorde med Leia.Sen hade jag iofs nitat den jäkeln...ha ha ha



Tack än en gång underbara du!

guld värt med alla dina ord!BAMSEKRAM



Ps MYS med RUL!Underbar känsla!kRAM

2012-01-12 @ 14:08:24
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jannie

glömde ju o svara också...

Jag jobbar på JC sen typ 100 år!Så kul!

Men mamma ledig är att föredra!

Vad jobbar du själv med?

2012-01-12 @ 14:14:48
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Marie

Tack så mycket fina du =D

2012-01-12 @ 16:29:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

 

Angelica 24 årig tjej från Motala
som älskar att fotografera.

Är mamma till våra Underbara döttrar, Leia född 2010 & Lowa född 2012.

I bloggen får du följa våran vardag i text och bild!                                  
                                   Välkommna!